سینما، آینه استحاله فرهنگی حضور زنان مشهدی، باعث تسلط به ابزار هنر و ادب برای تبلیغ عفاف و حجاب می‌شود یادی از غلامرضا صدیق غریب، معلم فرهیخته مشهدی| شاعری که غریب نبود تربیت ۱۵۰۰ مُبلّغ با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در کشور نگاهی به سریال «اکازیون» به کارگردانی مسعود اطیابی| در سخیف بودن، استثنایی وجود ندارد! خلاقیت در هنر، هدایتگری در معلمی نشست طرح ملی طوبی، در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) مشهد برگزار شد برای معلم مهربان و روشنگرم «ناخن‌کشیدن روی صورت شفیع‌الدین»، رمانی از قاسم فتحی منتشر شد مسعود اسکویی درگذشت + علت فوت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ جای خالی طنز صادق و دلسوزانه «گل آقا» تجربه‌ای دلنشین: کنسرت محسن ابراهیم‌زاده در برج میلاد محمدرضا اربابی: در نمایش «میتینگ»، با نسل جوانی رو‌به‌رو هستید که مسائل روز را می‌شناسد نگاهی به فیلم‌سینمایی «ایلیا، جست‌وجوی قهرمان» اثر سیدعلی موسوی‌نژاد| درکی درست از بازخوانی تاریخ وحقیقت
سرخط خبرها

از ارائه تخفیف‌هایی که به همکارانتان صدمه می‌زند، پرهیز کنید

  • کد خبر: ۱۹۹۷۷
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
از ارائه تخفیف‌هایی که به همکارانتان صدمه می‌زند، پرهیز کنید
اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، به دنبال شیوع ویروس کرونا، طی اطلاعیه‌ای به اعضای خود توصیه‌هایی را ابلاغ کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، هیئت مدیره اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران طی اطلاعیه‌ای به اعضای این اتحادیه گفت:

«همه مستحضرند در شرایط خاصی قرار گرفته‌ایم و این بار نیز همچون چنین مواقعی از اهالی فرهنگ توقع می‌رود پیشتاز و فرهنگ‌ساز باشند.

جدا از تلاش‌هایی که هیئت مدیره اتحادیه در جهت کم کردن ضایعات حاصل از تحمیل شرایط موجود با انجام تعاملات جدی با دستگاه‌های اجرایی کشور دارد و به محض قطعیت به اطلاع خواهد رسید، لازم است اعضای صنف این نکات را مد نظر قرار دهند:

همکاران تا می‌توانند با رعایت بهداشت علنی مخاطبین را در خرید کتاب و ورود به کتاب‌فروشی، ایمن و مطمئن سازند. (دستورات بهداشتی قبلاً اطلاع‌رسانی شده است)

همکاران تا می‌توانند از بستر اینترنت برای ارتقاء و جلوگیری از افت فروش بهره ببرند و فضایی را ایجاد کنند که کتاب‌ها در منازل تحویل شود. (این روش می‌تواند توسط کتابفروشان، ناشران و پخش‌گران مشروط به رعایت اصل تخفیف و زنجیره اصولی فروش کتاب به کار گرفته شود تا منافع سه ضلع  نشر یعنی کتاب‌فروش، پخش‌گر  و ناشر لحاظ شود)

ناشران تا می‌توانند مخاطبان را به سمت کتاب‌فروشان سوق دهند. ناشران آدرس کتاب‌فروشان نزدیک مخاطب را به او بدهند. (این اصل که تقویت ویترین عرضه کتاب یعنی کتابفروشان است در راستای اصل بقاء صنف است)

همکاران از ارائه تخفیف‌ها به شکلی که به هم صدمه بزنند چه در فضای مجازی، و  چه فضای واقعی پرهیز کنند.

همکاران حوزه نشر و کتاب‌فروش و پخش‌گران عنایت داشته باشند تا می‌توانند به تعهدات مالی خود چه اسنادی و چه اخلاقی عمل کنند، به هرشکل این تعهدات حاصل عملکرد مالی ماه‌های گذشته بوده و این موضوع در اعتمادسازی بیشتر نقش به سزایی دارد.

همکاران حوزه نشر و کتاب‌فروش و پخش‌گر تا حد توان در حفظ و بقای هم بکوشند و همدم و همراه باشند بالاخره ویروس کرونا از بین می‌رود ولی همکاران و همکاری آن‌ها باقی خواهند ماند.

 موجب امتنان است از اظهارنظرهای تند و تحریک‌کننده نسبت به هم در فضای مجازی پرهیز شود امنیت فکری نه تنها نیاز مبرم صنف ما بلکه نیاز مبرم کشور است و نباید آن را به هیچ قیمتی از بین برد. (رسالت دست‌اندرکاران فرهنگ بسیار مورد توقع است)

 از اظهارنظرهایی احساسی که می‌تواند صنف را دچار مشکل کند و بر بحث‌های کلان پیش‌رو اتحادیه با دستگاه‌های اجرایی کشور حتی اثری کوچک بگذارد پرهیز شود. همکاران، اتحادیه امین نظرات شماست لطفاً به شکل مکتوب نقطه نظرات را به اتحادیه تحویل دهید.

 برای مدتی از فضاهای مجازی در اختیار خود، جهت شادابی و روحیه‌دادن به همکارانمان استفاده کنیم.

دوستان، همراهان همه در یک جبهه قرار داریم، مشکلات هم را درک کنیم و به یکدیگر  یاری برسانیم». 

«اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران»

 

منبع: ایسنا

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->